Aρχικά έφτιαξα το πώμα που βλέπετε στην δεξιά φωτό. Εξυπηρετικό και λειτουργικό. Το λούσιμο από τα σωληνάκια του καυσίμου επιτέλους έλαβε ένα τέλος.
Για βύσματα χρησιμοποίησα ότι υπήρχε εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο δηλ φίλτρα. Το πλαστικό πώμα του δοχείου ενσωματώθηκε με κόλλα στο αλουμίνιο.

Η όλη κατσακευή - λειτουργική μεν, άχαρη δε- βελτιώθηκε με τις παρακάτω επεμβάσεις.

1. αγορά βυσμάτων από Αμερική της Greate planes.
2. μίκραμα στο σταυρό στήριξης στα 38mm και του σώματος στα 23mm.
3. Εσωτερικό σπείρωμα στον τόρνο.
4. Η στεγανοποίηση με επίπεδο λάστιχο. Το o-ring απαιτούσε σφικτή εφαρμογή και τα μπουκάλια δεν είχαν όλα τη ίδια διατομή.
6. Αντικατάσταση της σιλικόνης με σωληνάκι βενζίνης. Η σιλικόνη όταν μίνει για πολύ καιρό μέσα στο καύσιμο γίνεται σαν τσίχλα
5. Ανοδίωση και βαφή.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

version 1.0

Δείτε εδώ οδηγείες για να φτιάξετε
 μια μικρή ανοδίωση αλουμινίου.

Βαφή κόκκινη με ανοδίωση

Λοιπόν, μια και το καύσιμο καταναλώνεται αρκετά γρήγορα η επόμεηνη αγορά ήταν ΚΥ και κατασκευή νέου τύπου τάπας.
Σε αυτήv, η αντλία τοποθετήθηκε οριζόντια λόγω της μορφής του δοχείου. Σε κατακόρυφη θέση το συνολικό υψος δοχείου αντλίας δεν χωρούσε στο χώρο αποσκευων του Citroen C5

P4150352-320

Τάπα και δοχείο καυσίμου ΚΥ
 

ή

Απλά ανοδιωμένο, η κιτρινάδα οφείλεται στην ανοδίωση. Ενα άλλο κομμάτι το άφησα αρκετή ώρα και απέκτησε μια λευκή απόχρωση
Δείτε τη φωτό παρακάτω.