Για την γρήγορη εκκίνηση του θερμικού κινητήρα στα αερομοντέλα είναι απαραίτητο το καλό άναμμα στο μπουζί. Αυτό απαιτεί, πάντα, καλοφορτισμένη μπαταρία. Επειδή αυτό δεν γινόταν ποτέ έφτιαξα την κατασκευή αυτή. Χρησιμοποιεί τη 12v μπαταρία για να τροφοδοτήσει το μπουζί.

Το μπουζί λόγω της ωμικής του αντίστασης η οποία κυμαίνεται από 0.2Ω έως 0.4Ω , τροφοδοτούμενο από την μπαταρία της φορητής μπουζόπιπας με 1.5v (η επαναφορτιζόμενη μπαταρία έχει τάση 1,4v έως 1,2v) απαιτεί ρεύμα από 7Α έως 4,6Α ανάλογα με το μπουζί και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.  Η ισχύ που απαιτεί το μπουζί είναι 1.4ν Χ 7,5Α =10,5W στο μέγιστο και 1,4V Χ 4.6Α = 6.44 W στο ελάχιστο.  Μπορούμε να παρέχουμε την ίδια ισχύ στο μπουζί με παλμούς των 12V και να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα  - προσέχοντας αυστηρά να μην ξεπεράσουμε τα 10W ισχύ.
H μπαταρία των 1,2v δεν μπορεί να δώσει τόσα πολλά Amper  Για το λόγο αυτό το μπουζί συνήθως ανάβει αμυδρά. Την  καρδία του κυκλώματος αποτελεί το ΝΕ555 ρυθμισμένο στα 30Hz  και duty cycle 11%  στην έξοδο του IRF510.  Η διαμόρφωση μπορεί να είναι από 7% έως 12.5%
Οι δοκιμές του κυκλώματος έγιναν με το OS#8 και διαμόρφωση 11%.

P5080328-640
mpoyzopipa-sch-640

κατεβάστε τα αρχεία σε μορφή Cadsoft Eagle για να τυπώσετε τη δική σας πλακέτα  το σχέδιο   η πλακέτα συμπιεσμένα σε μορφή zip

σε μορφή pdf το σχέδιο

bottom layer

top layer